ico

Zajęcia

You are here: Home » Zajęcia

    eng High Five i Musical Babies to zajęcia muzyczno-ruchowe w języku angielskim dla dzieci od szóstego miesiąca życia do trzech lat. Zajęcia mają na celu połączenie istotnych elementów ułatwiających przyswajania języka obcego, a mianowicie wczesne, bezstresowe osłuchanie się z językiem, zabawy a rytmem, muzykę klasyczną i ruch. Musical English są w założeniu kontynuacją zajęć Musical Babies dla dzieci powyżej 3 lat. Na program składają się 3 poziomy, które korelują z wiekiem dzieci i przygotowują je do rozpoczęcia nauki w szkole w wieku 6 lat. Zajęcia odbywają się raz w miesiącu.

    Zajęcie odbywają się 5 raz w tygodniu. Prowadzone są przez wykwalifikowanych filologów języka angielskiego z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Zajęcia te mają formę zabawy, dzięki czemu nauka angielskiego staje się prawdziwą przyjemnością. Poprzez zabawę wprowadzają nowe słówka oraz zwroty angielskie. Nauka odbywa się poprzez śpiewanie piosenek, mówienie wierszyków, wyliczanek, a także zabawy ruchowe, plastyczne, muzyczne oraz dramę. Podczas odgrywania scenek dzieci przyswajają słowa i zwroty potrzebne w życiu codziennym. Uczą się prosić, dziękować, wyrażać uczucia i potrzeby oraz opisywać przedmioty pochodzące z najbliższego otoczenia. Przedszkolaki prezentują swoje umiejętności w specjalnie opracowanych i przygotowanych  przedstawieniach, których tematyka nawiązuje do ważnych świąt i uroczystości. Oprócz tych zajęć dodatkowo raz w miesiącu odbywają się zajęcia z Musical English.

    W trosce o prawidłowy rozwój mowy współpracujemy z logopedą Panią Oliwią.  Logopeda podczas zajęć z dziećmi przedszkolnymi zajmuje się diagnozą, terapią  i profilaktyką. Jej głównym celem jest usuwanie wady wymowy a także wspomaganie rozwoju dzieci. .

    Organizuje zajęcia specjalistyczne, prowadzi badania i działania diagnostyczne, podejmuje działania z zakresu profilaktyki, wspiera nie tylko dzieci ale i nauczycieli poszczególnych grup i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej..

    Kółka


      eko

      Znajomość przez dzieci tematyki przyrodniczo – ekologicznej jest jednym z ważniejszych obszarów edukacji przedszkolnej. Kształtowanie już od najmłodszych lat świadomości ekologicznej jest nie tylko potrzebą, ale także nakazem współczesności. Dziecko powinno uświadomić sobie jak ważna jest ochrona środowiska przyrodniczego dla ludzi, zwierząt, roślin i jak niszcząca może być działalność człowieka w tym środowisku. Pewne nawyki ekologiczne należy kształtować już od wczesnego dzieciństwa, dlatego wprowadzenie edukacji ekologicznej w szerszym zakresie powinno mieć miejsce już na poziomie wychowania przedszkolnego. Rolą nauczyciela na tym etapie kształcenia jest dostarczenie dzieciom rzetelnej wiedzy o stanie naszego środowiska oraz zagrożeniach, jakie niesie za sobą współczesna cywilizacja.

      kg

      Gimnastyka ogólnorozwojowa to zajęcia dla dzieci z zestawami ćwiczeń ogólnych – polecanych dla zwiększenia sprawności fizycznej i koordynacji ruchowej. Zajęcia z gimnastyki ogólnorozwojowej rozwiną w dziecku cechy psychomotoryczne takie jak: orientacja w przestrzeni, zręczność, refleks, spostrzegawczość oraz koordynację ruchową, poprawiają kondycję fizyczną, a także korzystnie wpłyną na ogólny rozwój dziecka, wzmocnią organizm oraz będą kształtować prawidłową postawę dziecka.


      plast

      Twórczość plastyczna odgrywa istotną rolę w rozwoju dziecka i jest jedną z ważniejszych form działalności w wieku przedszkolnym. Sztuka poza funkcją zabawową pełni między innymi funkcje poznawczą i wychowawczą obejmującą całą osobowość dziecka. Praca umysłu w połączeniu z pracą rąk sprawia, że zajęcia artystyczne stają się ważnym, niewerbalnym środkiem poznawania otaczającej rzeczywistości. Zajęcia plastyczne są tym ciekawsze, im bardziej różnorodne są proponowane dzieciom materiały i techniki plastyczne dlatego poszerzyliśmy zajęcia o ceramikę.


      Edukacja teatralna umożliwia wykorzystanie naturalnej skłonności dziecka do naśladowania i zabawy, a także aktywności emocjonalnej i ruchowej. Sprzyja rozładowaniu napięcia i energii, przynosi radość i satysfakcję. Gra aktorska stymuluje „młodego aktora” do większego wysiłku, odwagi, staje się motywacją do nowych wyzwań. Daje też poczucie wartości, godności i nadaje sens twórczej aktywności zarówno dziecka, jak i nauczyciela.
      Mam nadzieję, że obie strony będą się czuły w tej wspólnej działalności spełnione.


      matW edukacji logiczno-matematycznej przedszkolaków najważniejsze są osobiste doświadczenia dziecka. Stanowią one budulec, z którego dziecko tworzy pojęcia i umiejętności. Jeżeli doświadczenia te są specjalnie dobrane, przyczyniają się także do rozwoju myślenia i hartowania dziecięcej odporności. Wszystko zaczyna się, więc od doświadczeń. W trakcie ich przetwarzania dziecko musi mówić. Zajęcia dla dzieci powinny być wypełnione zabawami, ciekawymi zadaniami i grami.


      tan

      Zajęcia rytmiczno-taneczne mają  na celu zaspokajanie u dzieci potrzeby ruchu, odprężenia, ekspresji i potrzeby tworzenia. Są sposobem na aktywną formę spędzenia wolnego czasu. Tematyka stanowi uzupełnienie treści w ramach edukacji muzycznej. Spotkania polegają na obcowaniu przedszkolaków z muzyką, ruchem i tańcem.


      kuch

      Te zajęcia od razu zyskały sympatię dzieci. Raz w tygodniu nasze przedszkolaki poznają tajniki kuchni polskiej i nie tylko.  Próbują swych sił w: krojeniu produktów, wycinaniu ciasteczek, wałkowaniu ciasta, doprawianiu zalewy, mieszaniu składników, obieraniu owoców itp. Oczywiście pod nadzorem nauczyciela. Dzięki tym zajęciom nawet największe niejadki kuszą się na własnoręcznie przygotowane pyszności.

      Wyjazdy

        bas

        Raz w tygodniu nasze przedszkolaki wyjeżdżają na basen.  Zajęcia prowadzone są poprzez zabawę i gry z wykorzystaniem różnego rodzaju sprzętu pływackiego.  Na basenie zawsze obecny jest  ratownik WOPR  oraz instruktor nauki pływania z wieloletnim doświadczeniem i podejściem pedagogicznym do dzieci.  Dzieci mają zapewniony transport w obydwie strony. W czasie wyjazdu na basen dzieciom towarzyszą nasze Panie nauczycielki.


        konie

        Raz w miesiącu jeździmy na konie do zaprzyjaźnionej stadniny w Mazańcowicach. Oprócz samej jazdy konnej właściciele zapewniają dzieciakom wiele atrakcji typu zwiedzanie boksów, czesanie koników oraz dokarmianie koni oczywiście pod nadzorem opiekunów koni.  Odpowiednie podejście do dzieci zarówno właścicieli jak i ich pracowników sprawie, że nawet najbardziej oporny przedszkolak  nie oprze się jeździe konnej. Na konie jeździmy od wiosny do późnej jesieni. Dzieci mają zapewniony transport w obydwie strony. W czasie wyjazdu na basen dzieciom towarzyszą nasze Panie nauczycielki.


        narty

        W sezonie zimowym, kiedy w górach pojawi się śnieg, raz w miesiącu jeździmy z przedszkolakami na narty do Szczyrku. Pod okiem instruktorów dzieciaki uczą się poprzez zabawę jazdy na nartach. Nasi instruktorzy są świetnymi specjalistami i posiadają odpowiednie podejście do każdego dziecka.  Na narty zabieramy dzieciaki od 4 roku życia. Dzieci mają zapewniony transport w obydwie strony. W czasie wyjazdu na basen dzieciom towarzyszą nasze Panie nauczycielki.


        PARK LINOWY
        park_lin

         

        wyc

         


         

        top